שאלות ותשובות

האם  Starter   מספקת את המוצרים ?

האתר אינו אתר מכירות. האתר מספק מידע ומקשר בין גולשים לבין בתי עסק חיצוניים, שמציעים מוצרים/שירותים מטעם עצמם, ולא מטעם האתר או מטעם מפעיל האתר.

האם יש אחריות למוצרים הנרכשים באתרי החנויות?

האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתרי החנויות  חלה על היצרנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים. לכל מוצר תקופת  אחריות שונה וזאת  בהתאם למפורט על גבי החשבונית.

בכל מקרה האחריות על המוצר ו/או השירות לא תפחת מהמינימום הנדרש בחוק (3 חודשים או 6,000 ק”מ הראשון מבינהם).

לשימת ליבכם! האחריות מכסה את המוצר אשר כשל בלבד ואינה מכסה כל נזק תוצאתי.

בנוסף האחריות לא תכסה הוצאות עבודה ו/או הוצאות משלוח בגין מוצר פגום או לקוי.

האחריות מותנת בביצוע העבודה על ידי בעל מקצוע מוסמך כחוק ושימוש בחומרים וכלים נכונים.

נתקלתם בבעיה? צור קשר נשמח לסייע!

 

איך אוכל לאתר לפי סוג הרכב שלי ?

תוכל לחפש בקלות  ולמצוא את רכבך באמצעות מספר הרישוי.  הקלד את  מס’ הרישוי בסרגל העליון באתר.

לא זוכר מה מספר הרכב? אין בעיה תוכל לבחור את סוג הרכב שלך בעמוד הבית לפי יצרן , שנה דגם וכו’ ולאחר מכן לבחור את קטגורית המוצרים הרלוונטית.

למידע נוסף ( קישור לדף הסבר הנמצא בקישור מתוף דף הבית)

איך אוכל לשמור את המידע לצורך רכישה עתידית ?

לאחר בחירת דגם הרכב ניתן להוסיף את הרכב שלך לפרופיל, לצורך כך עליך ללחוץ על  “הוספת הרכב לפרופיל שלי ” לאחר שבחרת את הדגם או במוסך שלי ( להוסיף קישור).

לאחר ההוספה יופיע הרכב בפרופיל המשתמש שלך תחת ” הרכבים שלי”.

איך אדע איזה חלק מתאים לסוג הרכב שלי ?

בעת ביצוע ההזמנה, בטרם החיוב סופי, מנהל החנות יבדוק ויוודא שהזמנתך תואמת לדגם הרכב שלך ויעדכן אותך ואת הזמנתך בהתאם לצורך.

בנוסף, אנו ממליצים לצרף צילום רישיון  הרכב שלך בעת תהליך ההזמנה לצורך התאמה מדויקת של המוצרים שרכשת לדגם הרכב.

איך אדע מה איכות המוצרים שמפורסמים באתר ?

כל המוצרים המוצגים  באתר STARTER עומדים בתקן ובאיכות הנדרשת  ומיובאים על ידי עסקים ותיקים בעלי מוניטין, יבואני חלקים מחויבים לייבא חלקים על פי דרישה ופיקוח של משרד התחבורה ונושאים רישיון סחר. ובנוסף מדורגים על ידי בעלי מקצוע.

למה אני לא מוצא את המוצר שאני מחפש?

ניתן לחפש את הפריט במספר דרכים: חיפוש לפי מק”ט / מודל או חיפוש חכם.

בעת החיפוש שים לב כי הינך עומד על קטגורית החיפוש הנכונה בסרגל החיפוש.

כמו כן, קיימת האפשרות כי הפריט שאתה מחפש אינו נמכר על ידי החנויות המוצגות בפלטפורמת STARTER.

למי אוכל לפנות במידה ולא מצאתי מוצר?

ניתן לפנות אלינו באמצעות WhatsApp   , לחץ על כפתור ונשמח לסייע בשעות הפעילות.

ניתן לפנות אלינו גם בכפתור  “צור קשר ” באתר באופן המועדף עליך וספר לנו מה לא מצאת ונדאג לעדכן אותך בהתאם!

עד כמה מעודכנים המוצרים והמחירים ב-Starter

אתר Starter מתעדכן באופן אוטומטי ואון-ליין . המידע המוצג באתר נלקח ישירות מהחנויות אשר דואגות לעדכן את האתר באופן יומיומי שוטף.

מי אחראי להתקין לי את המוצרים לאחר ביצוע ההזמנה ?

כל מוסך על פי בחירתך.

על פי חוק הרישוי החדש זכותך להביא עמך את חלקי החילוף הנדרשים למוסך וסירוב המוסך לטפל יחשב כעבירה על פי חוק.

האם הקנייה באתרי החנויות הפועלות באמצעות STARTER  מאובטחת ?

הקנייה באתר מופעלת ומאובטחת על ידי חברת קרדיט גארד  ועומדת בכל התקנים המחמירים.

ההזמנה לא הגיע אליי, מה לעשות?

במידה ועבר זמן המשלוח מבלי שעודכנת אנא צור עימנו בהקדם

קניתי מוצר והוא לא מתאים לכלי הרכב שלי, מה לעשות?

במקרה זה, שמור על המוצר באריזתו המקורית ואל תבצע בו כל שימוש ותוכל לקבל זיכוי בעבורו.

מדיניות החזרות

מדיניות ההחזרות נקבעת ראשית על פי חוק הגנת הצרכן, ובהתאם לתקנון החנות המוכרת

איך אוכל לקבל חשבונית ?

לאחר הרכישה וביצוע התשלום החשבונית תשלח אליך בצרוך לקבלת המוצרים מבעל העסק.

האם הקניה כוללת משלוח?

מדיניות משלוחים תלויה בחנות החלפים ובאחריותה, בדרך  כלל לרב החנויות המצויות בפלטפורמה מעניקות משלוח בתשלום, אנא בדוק עם החנות המצויה באזורך.

האם ניתן לבצע איסוף  עצמי?

לכל החנויות בפלטפורמה ישנה כתובת פיזית וניתן לאסוף מוצרים בהתאם לשעות הפעילות בחנות.

 

הוסף תגובה חדשה