!מצתי אירידיום חוסכים כסף

יצרנים רבים בתעשיית הרכב OEM ויצרני ה AFTER-MARKET מפתחים ומשפרים חלפים במטרה לדחוף את גבולות ביצועי הרכב ובמטרה לעמוד בתנאי הסף של הרגולטר. במקרה של יצרני מצתים כגון DENSO או NGK, אלה ביצעו אופטימיזציה של מוצריהם על ידי שילוב מתכות עמידות יותר אשר מוליכות באופן מיטבי.

אחת ההתפתחויות המשפיעות ביותר על שיפור ביצועי המנוע הינה הופעתם של מצתים (פלגים) מסגסוגת אירידיום. מצתים אלה, מאפשרים ביצועים ארוכי טווח הכוללים שיפור טווח החלפת המצת בטיפול(טווח טיפולים ארוך) ושיפור ביצועי מנוע.
ככל שמרכיב האירידיום בסגסוגת עולה, כך ניתן להשתמש באלקטרודות מדויקות יותר. האלקטרודות הללו משפרות את ביצועי הבעירה. מצתים הכוללים סגסוגת אירידיום הנם הפתרון האולטימטיבי הנמצא כיום בשוק! התוצאות והביצועים מדברים בעד עצמן.

מצתי אירידיום אמיתיים, בעלי אלקטרודה מרכזית מסגסוגת אירידיום המרותכת בלייזר, יכולה לספק עמידות לאורך יותר מ 100,000 ק”מ בטווח בין טיפולים. סגסוגות אירידיום אמיתיות מרותכות בלייזר כדי להבטיח מיקוד הבעירה במטרה לאפשר למצתי האירידיום אורך חיים על פי הסטנדרטים המחמירים של יצרני הרכב.

עמידות מצתי אירידיום, מספקים הגנה מעולה מפני גורמי שחיקה של אלקטרודות בפני טמפרטורות קיצוניות, חמצון וקורוזיה. בנוסף, טכנולוגיה זו מקדמת יעילות שריפת דלק טובה יותר בהשוואה למצתי נחושת רגילים היות וממקדת את להבת הבעירה.

הוסף תגובה חדשה